دومین کنگره شهدا در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4114976
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

دومین کنگره شهدا در سمنان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری دومین کنگره بزرگ شهدای استان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: چاپ کتاب‌های مختلف از زندگینامه و وصایای شهدا از مهمترین فعالیتهای این کنگره است.

برگزاری دومین کنگره شهدای سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، 26 دی، در جمع خبرنگاران، از برگزاری دومین اجلاسیه سه هزار شهید در استان خبر داد و گفت:  این رویداد اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شناساندن شهدا از مهمترین موضوعات این کنگره خواهد بود که در این راستا ۲۷ کمیته برای برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان تشکیل شده است.

به گفته دامغانی؛ کمیته‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجرایی، علمی رسالت برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های پیش بینی شده برای اجلاسیه را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجلاسیه بزرگ شهدای استان سمنان با حضور دستگاه‌های عضو برگزار خواهد شد افزود: تلاش داریم بین دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و فرهنگی بهترین هماهنگی را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه چاپ کتاب‌های مختلف از زندگینامه و وصایای شهدا از جمله بخش‌هایی است که از هم اکنون اجرای آن در اجلاسیه بزرگ شهدای استان در دست اقدام است، متذکر شد: مستندسازی و ایجاد المان‌های مختلف از شهدای استان از دیگر بخش‌های این اجلاسیه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha