رئیس‌جمهور بر مزار شهید صدوقی حضور یافت
کد خبر: 4114384
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

رئیس‌جمهور بر مزار شهید صدوقی حضور یافت

رئیس‌جمهور در ادامه سفر به استان یزد بر مزار شهید آیت‌الله صدوقی، شهید محراب حاضر شد و به این شهید والامقام ادای احترام کرد.

حضور رئیس‌جمهور بر مزار شهید صدوقیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، امشب، 23 دی‌ماه در پایان سفر استانی دولت به استان یزد با حضور بر مزار شهید آیت‌الله محمد صدوقی، شهید محراب در مسجد حظیره یزد، به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با حضور بر مزار مرحوم حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی فرزند شهید آیت‌الله صدوقی و‌ قرائت فاتحه یاد نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه فقید یزد را گرامی داشت.

یادآور می‌شود حضور در اجتماع مردم یزد در میدان امیرچقماق، افتتاح عملیات احداث خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ پروژه صنعت آب و برق استان، حضور در همایش طلایه‌داران پیشرفت استان یزد، سفر به شهرستان مهریز و افتتاح واحدهای ویلایی در این شهرستان، سفر به بافق و افتتاح یک مجتمع فولادی، سفر به شهرستان خاتم و حضور در جمع مردم این شهرستان، جشن دختران حاج قاسم به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، شرکت در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی و شرکت در نشست خبری از برنامه‌های این سفر دو روزه به استان یزد بود.

انتهای پیام
captcha