جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4113504
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس زنجان برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان زنجان از اجرای جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس زنجان با کتابت اسامی و القاب فاطمه زهرا(س) به مناسبت سالروز میلاد با سعادت آن حضرت و روز زن در رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق در حوزه هنری زنجان خبر داد.

جشنواره خوشنویسی

امیر نعمتی رئیس حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اولین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس جمعه ۲۳ دی‌ماه در زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا(س)، آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن اجرا می‌شود، گفت: این جشنواره در رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق با عنوان «مشق مادر» در حوزه هنری زنجان اجرا می‌شود.

به گفته این مسئول، بداهه‌نویسی مشق مادر به صورت همزمان در روز میلاد حضرت فاطمه(س) از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به میزبانی حوزه هنری زنجان برگزار می‌شود.

بانوان خوشنویس جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت www.artqazvin.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق شماره تماس‌های 09192811160 و 09192830193 می‌توانند با دبیرخانه ارتباط تلفنی برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha