دانشکده قرآنی میبد اهانت مجله فرانسوی را محکوم کرد
کد خبر: 4113302
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

دانشکده قرآنی میبد اهانت مجله فرانسوی را محکوم کرد

دانشکده علوم قرآنی میبد با صدور بیانیه‌ای اهانت روزنامه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس و عظیم مرجعیت و رهبری را محکوم کرد.

بیانیهبه گزارش ایکنا از یزد، دانشکده علوم قرآنی میبد با صدور بیانیه‌ای اهانت روزنامه شارلی ابدو به ساحت مقدس و عظیم مرجعیت و رهبری عالم اسلام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«اهانت وقیحانه استکبار جهانی توسط نشریه مزدور و هتاک فرانسوی به ساحت ولی امر مسلمین جهان و نائب امام مهدی(عج)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، نشریه‌ای که روزی فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم جعلی صهیونیست جریمه و پلمپ می‌شود، ‌روزی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و اهانت به چندین میلیارد مسلمان جهان و امروز با اهانت به مرجعیت شیعه و میلیون‌ها مسلمان مقلد وی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، مشخصاً تحت سیطره دیکتاتوری یهود است و این موضوع قابل پنهان کردن نیست. این امر بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران و مسلمانان جهان را خشمگین ساخت.

بدون شک این اقدام شنیع که در اتاق فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت(ع) طراحی شده و نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی غرب دارد. این اهانت وقیحانه استکبار به ساحت ولی امر مسلمین، نتیجه عکس خواهد داشت و شکی نیست که انحطاط جبهه باطل به سرکردگی استکبار جهانی نزدیک است.

ریاست، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد، همراه با ملت هوشیار و بصیر ایران این اقدام شنیع نشریه هتاک و رسوای فرانسوی را به شدت محکوم کرده  و ضمن انزجار و خشم شدید از اینگونه اقدامات نفرت‌انگیز، دولت فرانسه را مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مقدسات مسلمانان جهان می‌داند و از تمامی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت خارجه و قوه قضاییه درخواست پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین‌المللی و ذی‌صلاح را خواستار هستیم.»

انتهای پیام
captcha