قدردانی مدیر حوزه از تجمع روحانیون و طلاب در محکومیت نشریه فرانسوی
کد خبر: 4113406
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

قدردانی مدیر حوزه از تجمع روحانیون و طلاب در محکومیت نشریه فرانسوی

آیت‌الله اعرافی از مراجع، علما و اقشار مختلف مردم به خاطر حرکت شورانگیز در حمایت از مرجعیت و رهبری تشکر کرد.

علیرضا اعرافیبه گزارش ایکنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه در پیامی از همه کسانی که روز گذشته در اجتماع بزرگ در حمایت از ارزش‌های الهی و نمادهای دینی و مرجعیت و رهبری در حرم حضرت معصومه(س) شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد. 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ ذَکِّرهُم بِأَیّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذٰلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبّارٍ شَکورٍ؛ و «ایّام اللّه» را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار. ابراهیم/۵

گرچه توهین و هتک حرمت جایگاه رفیع مرجعیّت و رهبری معظم انقلاب شکوهمند الهی بسیار متأثر کننده و دردناک بود ولی چشمه جوشان فیض و رحمت الهی بار دیگر در هفته بصیرت و امتداد نوزده دی جاری گشت و معجزه‌ای از حضور امت در حمایت از ارزش‌های الهی و نمادهای دینی و مرجعیت و رهبری آفرید.

اینجانب این‌همه زمان‌شناسی، بصیرت، محبت و اخلاص همه شما را که این حرکت شورانگیز را آفریدید، می‌ستایم و از هدایت‌های مراجع عظام دامت برکاتهم و از جد و جهد و حضور پر شور و شعور شما شاگردان مکتب اسلام و پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت علیهم السلام و به ویژه علمای معظم، فضلای بزرگوار، اساتید معزز، طلاب، دانشجویان، فرهیختگان، نخبگان فکری و فرهنگی، معلمان ،دانش آموزان، سرداران، سربازان، بسیجیان، بازاریان، اصحاب مشاغل، اصناف محترم، بانوان، مردان، جوانان، دختران و پسران بیدار و مردم عزیز ایران و قم، و همین‌طور از جامعه محترم مدرسین، شورای محترم عالی حوزه علمیه و همه نهادها و مراکز عالی حوزه‌ای، سازمان‌های تبلیغی و فرهنگی و دولتی و عمومی، تشکل ‌های حوزوی و مردمی، شورای تبلیغات اسلامی، اصحاب رسانه و رسانه ملی تشکر می‌کنم و آرزوی توفیقات روزافزون الهی را برای این امت ایمانی دارم. و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین.

علی‌رضا اعرافی

 مدیر حوزه‌های علمیه

 قم مقدسه

انتهای پیام
captcha