ثبت‌نام دوره ارتقای حافظان قرآن مؤسسه صهبای نور به پایان رسید
کد خبر: 4112943
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

ثبت‌نام دوره ارتقای حافظان قرآن مؤسسه صهبای نور به پایان رسید

با ثبت‌نام ۸۰ نفر از بانوان و آقایان در دوره ارتقای حافظان قرآن مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صهبای نور قم، این دوره از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده و تا شهریورماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

دوره ارتقا حافظان قرآن کریمبه گزارش ایکنا از قم، ثبت‌نام دوره تخصصی ارتقای حافظان قرآن کریم (آمادگی جهت حضور در مسابقات) با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صهبای نور قم به پایان رسید.

برگزاری کارگاه تخصصی تجوید، وقف و ابتدا ویژه مسابقات، تثبیت کامل محفوظات جهت حضور در مسابقات قرآن، برگزاری کارگاه تخصصی صوت و لحن، بهره‌گیری از اساتید کشوری و بین‌المللی، مشاوره تخصصی در زمینه مسابقات قرآن و اخذ مدارک قرآنی از جمله مزایای این دوره است.

در این دوره ۸۰ نفر از بانوان و آقایان حافظ قرآن ثبت‌نام کردند که در راستای برگزاری دوره بازدید از آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) توسط حجت قارایی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت صهبای نور قم برای تعیین فضای آموزشی دوره انجام شد و اساتید ممتاز کشوری دعوت شدند.

این دوره از ابتدای بهمن‌ماه 1401 آغاز شده و تا شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد؛ ممتازین این دوره برای اجرا در محافل استانی معرفی می‌شوند و گواهینامه پایان دوره نیز اعطا می‌شود.

مهدی فروغی، روح‌الله آقایی، جواد مرادی گنجه، حسین معتمدی، مریم‌سادات احمدی و سعیده احمدی از جمله اساتید دوره تخصصی ارتقای حافظان قرآن کریم هستند.

انتهای پیام
captcha