همکاری ۷۴ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه سمنان
کد خبر: 4112537
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

همکاری ۷۴ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه سمنان

مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه سمنان از همکاری بیش از ۷۰ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه سمنان برای کمک به توسعه بزرگترین دانشگاه استان خبر داد.

همکاری ۷۴ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیف‌الله سعدالدین، سرپرست دانشگاه سمنان، عصر روز گذشته، 15 دی، در جلسه  هیأت امنای بنیاد خیرین این دانشگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی با اشاره به نگاه ویژه مقام عالی وزارت به نقش و جایگاه خیرین در توسعه دانشگاه‌ها اظهار کرد: خیرین و واقفین به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و منشأ خیر هر مجموعه هستند و به عنوان یکی از سه رکن اصلی و تأثیر گذار دانشگاه به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیران در زمینه‌های مختلف ضروری است که در این راستا تشکیل بانک اطلاعاتی از خیرین در پیشبرد بهتر کارها بسیار موثر است .

سعدالدین بر شناسایی دانشگاهیان نخبه و خوشفکر و فراهم آوردن زمینه مشارکت آنان در طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه با حمایت خیرین تأکید کرد.

عباس آلبویه، خیر سمنانی، نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس سابق هیأت امنای بنیاد خیرین این دانشگاه افزود: در حال حاضر ۷۴ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه در ارتباط هستند .

این خیر سمنانی با بیان اینکه اعضای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان در بخش‌های مختلف آموزشی، عمرانی، علمی، فرهنگی برای توسعه دانشگاه معین استان با بنیاد خیرین این دانشگاه همکاری دارند یادآور شد: با برگزاری نشست‌های بیشتر هیأت مدیره و هیأت امنای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان مسائل مختلف این حوزه مورد همفکری و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

عباس دانایی، رئیس هیأت امنای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان نیز یادآور شد: برای ارتباطات بیشتر دانشگاه با خیرین و واقفین و تکریم شأن و منزلت آنان در برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌شود.

وی داشتن نگاه تحوّلی در دوره مدیریت جدید دانشگاه را ضروری دانست و بر استفاده از ظرفیت خیرین ملی و بومی در حوزه‌های مختلف جهت کمک به دانشگاه تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha