مراسم تکریم محمدرضا جاهدی‌نیا برگزار می‌شود
کد خبر: 4112420
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

مراسم تکریم محمدرضا جاهدی‌نیا برگزار می‌شود

مراسم تکریم محمدرضا جاهدی‌نیا، حافظ کل قرآن کریم شامگاه 15 دی‌ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعیدرضا عاملی و جمعی از قاریان و پیشکسوتان قرآنی کشورمان برگزار می‌شود.

مراسم تکریم «محمدرضا جاهدی‌نیا» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، مراسم تکریم از محمدرضا جاهدی‌نیا، معلم و حافظ کل قرآن کریم شامگاه پنج‌شنبه 15 دی با حضور جمعی از اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی کشورمان در مشهد برگزار می‌شود.

این مراسم به همت ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت استان خراسان رضوی و با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار خواهد شد.

تلاوت محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشور از دیگر بخش‌های این مراسم است. این مراسم در تالار نور مشهد واقع در خیابان آبکوه بین آبکوه ۲ و ۴ و رأس ساعت 18 برگزار می‌شود.

محمدرضا جاهدی‌نیا حافظ کل قرآن کریم سال گذشته نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران بود. وی در حالی که به عنوان نفر اول مسابقات معرفی شده و به او اطلاع داده شده بود تا در مراسم اختتامیه حضور یابد. در ادامه محمدرضا جاهدی‌نیا با اطمینان از اینکه اشتباه محفوظاتی در حین اجرا داشته و این اشتباه از چشم داوران دور مانده است، ساعاتی قبل از مراسم اختتامیه و معرفی به عنوان نفر اول، اشتباه خود را به اطلاع داوران رساند.

هیئت داوران نیز با بازبینی چندباره فایل اجرای این شرکت کننده اشتباه صورت گرفته را پذیرفته و در نهایت نماینده ایران از رتبه اول به چهارم تنزل یافت. این حرکت اخلاقی و قرآنی از چشم فعالان قرآنی دور نماند و تاکنون مراسم های تجلیلی برای این چهره قرآنی برگزار شده است. در همان ایام هم سازمان اوقاف به پاس این حرکت اخلاقی جایزه‌ای معادل جایزه رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن ایران را به این چهره متخلق به اخلاق قرآنی اهدا کرد.

سمیه عیادی

انتهای پیام
captcha