نواخته شدن زنگ بصیرت و مقاومت در مدارس مهاباد
کد خبر: 4111907
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

نواخته شدن زنگ بصیرت و مقاومت در مدارس مهاباد

زنگ بصیرت و مقاومت با حضور حسن عباسی، سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد در مدارس این شهرستان نواخته شد.

حسن عباسی، سرپرست فرمانداری ویژه مهابادبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌ مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، زنگ بصیرت و مقاومت با حضور حسن عباسی، سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد، امروز، 13 دی در مدارس این شهرستان نواخته شد.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد در این مراسم گفت: سردار سلیمانی بزرگترین خدمت را به مردم کُرد زبان منطقه در مبارزه با داعش و در کشورهای همسایه انجام داد.

عباسی افزود: سردار سلیمانی در دوران ظهور داعش در منطقه و جنایت‌های وحشتناک علیه زنان و کودکان این گروه تروریستی، توانست صحنه را به نفع مردم تغییر و از سقوط کردستان جلوگیری کند.

وی ادامه داد: زمانی که داعش در مرزهای اقلیم کردستان عراق پناه گرفته بود، شب هنگام سردار سلیمانی با تعدادی از نیروهای خود توانست اقلیم را از خطر سقوط نجات دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد گفت: ملت کُرد در کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه مدیون فداکاری‌های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش بوده و آن را فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه محبوبیت سردار سلیمانی جهانی بود، یادآور شد: شهید سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت و جان بر کف برای حفظ اسلام و ایران رشادت و جانفشانی کرد که تا ابد در دل تاریخ جهان اسلام زنده خواهد ماند.

عباسی تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین خدمت را به مردم و کشور ارائه می‌کرد.

انتهای پیام
captcha