شهید سلیمانی الگوی مقاومت و استقلال‌خواهی است
کد خبر: 4111826
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

شهید سلیمانی الگوی مقاومت و استقلال‌خواهی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان سردار سلیمانی را ناجی کشورهای اسلامی دانست و گفت: این شهید والامقام الگوی مقاومت و استقلال‌خواهی مسلمانان جهان است.

سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، 13 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت سومین سالگر شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز سومین تجمع مردم انقلابی استان در یک ماه اخیر بوده است که این حضور همیشه در صحنه مردم همواره دشمن را با شکست مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز گرامیداشت یاد و خاطره یکی از برجسته‌ترین انسان‌های روی زمین بود، افزود: سردار سلیمانی یک شخصیت منحصر به فرد، انقلابی، مرد میدان، نظامی تمام عیار و یکی از برجسته‌ترین و شریف‌ترین انسان‌های روی زمین بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان سردار سلیمانی را عامل نابودی داعش در جهان دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی مسلط به حوزه سیاسی و شخصیت جریان‌ساز اسلام و ضداستکبار، مدافع مردم، نظام و جهان اسلام بود.

وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی کسی بود که وعده نابودی داعش را در مدت سه ماه داد و این امر نیز در همان زمان محقق شد که این مهم ازعمر معنوی این شهید نشأت می‌گیرد.

حسینی سردار سلیمانی را شهید راه آزادی قدس و ناجی کشورهای اسلامی دانست و تأکید کرد: روح معنوی و آزادی‌خواهی، تفکر و قدرت سازمانی وی را به شهید سلیمانی تبدیل کرد که تا قیامت نامش جاودانه می‌ماند.

وی این شهید والامقام را الگوی مقاومت و استقلال ‌‌خواهی مسلمانان جهان دانست و یادآور شد: سردار سلیمانی امروز نیز الگوی مقاومت برای دهه نود و هشتادیا انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha