مکتب شهید سلیمانی پرورش‌دهنده نسل‌های انقلابی است
کد خبر: 4111648
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

مکتب شهید سلیمانی پرورش‌دهنده نسل‌های انقلابی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی نشان از زنده بودن انقلاب اسلامی دارد، افزود: مکتب شهید سلیمانی پرورش‌دهنده نسل‌های انقلابی و شهادت‌طلب است.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 12 دی، در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان(عج) اراک، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان‌های شهادت و شجاعت بود و در طول حیات خود با حضور بدون وقفه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم از این شخصیت بزرگ یک فرمانده مخلص، ولایتمدار، با اخلاق و مردمی ساخته بود.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص سردار سلیمانی ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی بسیار حکیمانه بوده و نگاهی که ایشان به عنوان یک مکتب به این شهید بزرگوار دارند باید مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز و عزت‌آفرین است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی پرورش‌دهنده نسل‌های انقلابی و شهادت‌طلب است، گفت: امروز به وضوح می‌بینیم نوجوانان و جوانان زیادی دوستدار و دلداده شهید سلیمانی هستند و در طول سه سال گذشته افراد زیادی تحت تاثیر این مکتب نجات بخش رشد و تربیت یافته‌اند.

کریمی اظهار کرد: حاج قاسم در مقابل دشمنان اسلام مقتدرانه و سخت برخورد می‌کرد و دافعه‌ای بی‌نظیر در برابر دشمنان داشت و در مقابل امت اسلام و مظلومین و به خصوص فرزندان شهدا و محرومین مهربان و با عطوفت رفتار می‌کرد و دارای جاذبه‌ای بی‌نظیر در میان مسلمانان بود و این یکی از مهمترین شاخصه‌های رفتاری شهید سلیمانی است که همواره باید الگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی امروز نماد «ما می‌توانیم»، پیروزی در میدان‌های سخت و غلبه همه جانبه بر دشمنان است، گفت: دشمنان به همین دلیل از نام و یاد این شهید سرافراز به شدت واهمه دارند و حتی در فضای مجازی از نام این شهید والامقام نیز می‌ترسند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی و ارادت قابل توجه مردم و جوانان در سه سال گذشته به این شهید بزرگوار نشان از زنده بودن انقلاب اسلامی دارد. شهادت شهید سلیمانی حجتی برای زنده بودن انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا شد و امروز به وضوح می‌بینیم راه و آرمان‌های این شهید بزرگوار همواره زنده و امتداد دارد.

وی بیان کرد: امروز پس از گذشته سه سال از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، تفکر و جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده و بیرق مقاومت همچنان برافراشته است و مسیری که حاج قاسم آغاز کرده امروز با شتابی بیشتر در حال طی شدن است و امت اسلام در این مسیر نورانی متوقف نخواهند شد.

انتهای پیام
captcha