بازخوانی کتاب «متولد مارس» در سرای محله ساعی
کد خبر: 4111248
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

بازخوانی کتاب «متولد مارس» در سرای محله ساعی

کتاب «متولد مارس» به اهتمام علی‌اکبر مزدآبادی به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سرای محله ساعی بازخوانی می‌شود.

بازخوانی کتاب متولد مارسبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، طی برنامه‌ای به همت فرهنگسرای سرو و با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 و سرای محله ساعی، به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کتاب «متولد مارس» به اهتمام علی‌اکبر مزدآبادی، دوشنبه، 12 دی‌ماه، ساعت 11 با حضور مجتبی رحماندوست، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران دانشکده مطالعات جهان و جمعی از نویسندگان در سرای محله ساعی بازخوانی می‌شود.

این کتاب جستاری در خاطرات دوستان و هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی است. کتابی که خاطرات جالب و خواندنی از زندگی، شخصیت و فعالیت‌های او را در اختیار دوستدارانش قرار می‌دهد. علاوه بر این عکس‌هایی نیز از او و دوستان و همرزمانش در حین انجام عملیات و فعالیت‌های مختلف در کتاب موجود است.

سردار سلیمانی ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در کرمان متولد شد. او در جوانی ازدواج کرد و دو فرزند پسر و دو دختر حاصل این ازدواج است. او فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن تا سال ۱۳۷۶، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. سپس، از سال ۱۳۷۶ تا زمان شهادتش به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.

سردار سلیمانی در حمله پهباد آمریکایی به فرودگاه بغداد در بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ کشته شد. در این حمله ابومهدی المهندس از فرماندهان گروه شبه‌ نظامی عراقی حشد شعبی به ‌همراه ۱۰ تن دیگر کشته شدند. وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده‌ است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به سرای محله ساعی واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پارک ساعی، روبروی کوچه آبشار مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127397310 تماس بگیرند.

 منصوره مرادی‌نیا

انتهای پیام
captcha