مراسم شهید «آبروی محله» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4110615
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

مراسم شهید «آبروی محله» در آزادشهر برگزار شد

مراسم شهید «آبروی محله» یادبود شهید غلامرضا میردار با حضور جانشین‌سپاه و جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم امروز، ۸ دی‌ماه در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر در مراسم شهید آبروی محلهبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام طالبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در مراسم شهید «آبروی محله» یادبود شهید غلامرضا میردار که با حضور سرهنگ قاضی محسنی جانشین‌سپاه و جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا و اقشارمختلف مردم در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر برگزار شد، گفت: شهیدان مشعل روشن و تابناک و هدایتگر ما هستند وجود این عزیزان موجب تعالی فرهنگ در جامعه شده است.

حجت‌الاسلام طالبی تصریح کرد: امروزه با تمام فشارهای جنگ‌نرم که از طرف دشمنان این نظام به راه افتاده است اهمیت برگزاری چنین یادواره‌هایی را دو چندان کرده تا جوانان با نگاه به ایثار شهدا خود را در برابر چنین نفوذهایی ایمن کنند.باید سعی کنیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در برگزاری این مراسم‌ها تلاش کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: با زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه می‌توانیم راه این قهرمانان همیشه جاودان را زنده نگه داریم.

وی بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

 

انتهای پیام
captcha