کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4110518
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سنندج برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مناسبت دهه بصیرت و سالروز نهضت سوادآموزی با حضورقاریان و حافظان و کارشناسان حوزه و دانشگاه شامگاه گذشته، هفتم دی‌ماه در مرکز آموش راه دانش شهرک حسن آباد سنندج برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از کردستان، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی و حمایت مؤسسه قرآن و عترت رضوان الصالحین سنندج مرکز آموش راه دانش شهرک حسن آباد سنندج برگزارشد.

شورش رستمی، رئیس نهضت سوادآموزی ناحیه دو آموزش‌وپرورش شهرستان سنندج در این کارگاه آموزشی گفت: متأسفانه حدود ۶۰۰ نفر بی‌سواد در سنندج وجود دارد که باید تلاش کنیم تا این رقم به صفربرسد.

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به ویژگی مشخصات خانواده خوشبخت و سعادتمند گفت: وجود اطلاع، آگاهی، سواد و دانش در خانواده، احترام و رعایت حدود و ثغور بین اعضا، مدارا و نرم‌خویی در جمع خانواده و بستگان، قناعت پیشگی و رعایت صرفه‌جویی و خودسازی و تلاش مضاعف در تربیت فرزندانی صالح و شایسته از نشانه‌های خانواده خوشبخت و سعادتمند است.

وی افزود: بدون شک وجود خانواده‌های سعادتمند، با ثبات و آرام نقش بسیار مهمی در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی جامعه دارد. سعادت فرزندان در گرو برخورداری از خانواده خوشبخت، پیشرفت و توسعه جامعه در گرو خانواده سعادتمند است.

گلباغی یادآور شد: خانواده سرشار از عطر لبخند مهربانی است و کلید واقعی دریچه سعادت و خوشبختی در خانواده همین است که اساس روابط در خانواده بر پایه مساعدت، مشارکت، همراهی و همدلی باشد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم سیدابراهیم حسینی، از قاریان برجسته استان کردستان با قرائت آیاتی از کلام الله مجید برمعنویت این مراسم افزود و چند برنامه هنری نیز اجرا و از ۱۰ نفر از پاسخ‌دهندگان به سؤالات خانواده موفق و هفت نفر سوادآموز نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha