اجرای طرح خاطره‌نگاری از همسران شهدا در خدابنده
کد خبر: 4108409
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

اجرای طرح خاطره‌نگاری از همسران شهدا در خدابنده

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده از انجام طرح جمع‌آوری خاطره‌نگاری ۲۳ نفر از همسران شهدای والامقام شهرستان خدابنده خبر داد.

همسران شهدا

بهنام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع‌مقدس، اظهار کرد: در این مرحله خاطرات ۲۳ نفر از همسران شهدای گرانقدر شهرستان خدابنده توسط صدا و سیمای مرکز زنجان در محل این اداره‌ و با نوبت‌دهی قبلی ضبط و ثبت شد.

وی با بیان اینکه ثبت خاطرات شهدای والامقام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود، یادآور شد: قرار است خاطرات ۱۶۰ همسر شهید و ۳۰ نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد این شهرستان با زمان‌بندی قبلی انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده با بیان اینکه جمع‌آوری خاطرات جانبازان و شهدای والامقام با هدف حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع‌مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده کشور انجام می‌شود، تاکید کرد: نسل جوان به عنوان آینده‌سازان کشور ما باید بدانند موفقیت و پیشرفت در همه عرصه‌ها، مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع‌مقدس است که از عزیزترین هستی خود یعنی جانشان در راه دفاع از میهن گذشتند.

انتهای پیام
captcha