نوجوانان قرآنی در سرخنکلاته تجلیل شدند
کد خبر: 4107806
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

نوجوانان قرآنی در سرخنکلاته تجلیل شدند

مراسم تجلیل از نوجوانان قرآنی با حضور امام جمعه بخش بهاران، مسئول ستاد نمازجمعه در شهر قرق، فرمانده پایگاه بسیج شامگاه، 26 آذرماه در مسجد امام حسن(ع) سرخنکلاته برگزار شد.

تجلیل اتز نوجوانان قرآنی با حضور امام جمعه بخش بهاران در مسجد امام حسن سرخنکلاته برگزار شدبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم تجلیل از نوجوانان قرآنی با حضور امام جمعه بخش بهاران، مسئول ستاد نمازجمعه در شهر قرق، فرمانده پایگاه بسیج شامگاه، 26 آذرماه در مسجد امام حسن(ع) سرخنکلاته برگزار شد.

امام جمعه بخش‌بهاران در این جلسه با حضور در جمع نوجوانان قرآنی، انس با قرآن را از مهم‌ترین راه‌های هدایت و تربیت کودک و نوجوان دانست و اظهار کرد: قرآن برای هدایت روح انسان است و لازمه سعادت بشری به سوی خداست، لذا در قرآن آمده است در زمان ظهور امام زمان(عج) خیمه‌های قرآن برپا خواهد شد و جلسات قرآن و تفسیر آن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه وجود فعالان قرآنی مایه خیر و برکت در جامعه است، افزود: این قشر با عمل به دانسته‌های قرآنی، آیات قرآن‌کریم و سنت پیامبراکرم(ص) می‌توانند بهترین الگو برای نسل جوان و جامعه باشند.

امام جمعه بخش‌بهاران با بیان‌ اینکه آنچه نیاز جامعه امروز به‌شمار می‌رود تربیت قرآنی است، تصریح کرد: والدین همان‌گونه که به خوراک و پوشاک فرزندان خود توجه دارند؛ باید به تعلیم و تربیت آنان نیز، منطبق با فرهنگ و آیین دینی و قرآنی، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضازاده تصریح کرد: شناسایی نخبگان و فعالان قرآنی و حمایت و تجلیل از آنها از دیگر وظایف دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای دینی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم از تعدادی نوجوانان قرآنی که در مسابقات قرآنی و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و قرآنی حضور فعال داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha