تلاش دشمنان متمرکز بر انحراف افکار و اندیشه‌های مردم است
کد خبر: 4106667
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

تلاش دشمنان متمرکز بر انحراف افکار و اندیشه‌های مردم است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: دشمن تمام تلاش خود را بر جذب افکار و اندیشه‌های مردم متمرکز کرده است، به‌گونه‌ای که با دروغ‌پردازی و شایعه‌های بی‌اساس و بی‌شمار، بارش حملات فکری به جوانان را پیشه خود قرار داده است.

افسانه جهانی مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، افسانه جهانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، ۲۲ آذرماه، در آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی(ره) در سالن ولایت سپاه اردبیل، تبیین واقعیت در جامعه را ضروری و اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را بر جذب افکار و اندیشه‌های مردم متمرکز کرده است، به‌گونه‌ای که با دروغ‌پردازی و شایعه‌های بی‌اساس و بی‌شمار، بارش حملات فکری به جوانان را پیشه خود قرار داده و هزینه‌های هنگفتی صرف شبکه‌های انتشار مطالب کاذب می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن با نیت پلیدِ تصرف افکار و ادراک جوانان، جنگ شناختی به راه انداخته است و با برنامه‌ریزی‌های وسیع سعی در تصرف افکار مردم و به تبع آن مدیریت ادراک و اندیشه‌های جوانان را دارد بنابراین مقابله با وارونه‌نمایی حقیقت و دروغ‌های بی‌اساس دشمنان جز با تحقیق و تبیین واقعیت برای مردم اتفاق نخواهد افتاد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل مقدمه مسئله تبیین را تحقیق و پژوهش دانست و گفت: انتظار ما از بانوان طلبه این است که به عرصه تحقیق و پژوهش بخصوص در زمینه مسائل زن و خانواده ورود جدی داشته باشند.

جهانی ادامه داد: اگر در رابطه با دیدگاه و نگرش زیبای دین مبین اسلام و دیدگاه منفی غرب نسبت به مسائل زن و خانواده کار پژوهشی صورت گیرد و برای مردم تبیین شود به‌طور قطع جنگ شناختی دشمن بلای جان خودش شده و جوانان و مردم غیرتمند ایران موفق و پیروز خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل هدف از مقوله تحقیق و پژوهش را تحلیل اطلاعات در فرآیند نظام‌مند بیان کرد و افزود: امروز تربیت مدیران و استادان پژوهشی بایستی در اولویت مدارس علوم دینی قرار گیرد، چرا که تربیت استاد پژوهشی سبب اشراب پژوهش در امر آموزش شده و به‌یقین سیاست آموزش پژوهش‌محور را محقق خواهد ساخت.

انتهای پیام
captcha