اختتامیه مسابقات قرآن‌کریم جامعه کار و تولید اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4106456
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

اختتامیه مسابقات قرآن‌کریم جامعه کار و تولید اردبیل برگزار شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اختتامیه مسابقات قرآن‌کریم ویژه جامعه کار و تولید استان در مهدیه اردبیل با تجلیل از نفرات برتر رشته‌های (قرائت و تحقیق، حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء و مفاهیم) برگزار شد.

مسابقات قرآن کریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، ۲۰ آذرماه، در آئین اختتامیه مسابقات قرآن‌کریم ویژه جامعه کار و تولید استان در مهدیه اردبیل ضمن خوشامدگویی به جامعه شریف و تلاشگر کار و تولید استان اظهار کرد: در تلاش هستیم به سهم خود گام موثری در جهت پویایی و نشاط جمعی با تکیه بر مفاهیم ناب اسلامی و آیات نورانی قرآن در بین فعالان جامعه کار و تولید برداریم تا ضمن بهره‌مندی از آموزه‌های قرآنی بتوانیم جامعه اسلامی را به سوی آرمان‌های مقدس نظام پیش ببریم.

وی با اشاره به یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: عرصه برای جهاد مهیاست و جهاد امروز برای ایران عزیزمان جهاد در جهبه‌های کار و رونق تولید ملی است.

این مسابقات در پنج رشته (قرائت و تحقیق، حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء و مفاهیم) در حوزه آقایان و بانوان با حضور مسئولان استان برگزار و با تجلیل از نفرات برتر رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha