ضرورت تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در موسسات فرهنگی و قرآنی زنجان
کد خبر: 4106306
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

ضرورت تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در موسسات فرهنگی و قرآنی زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی توسط موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی تاکید کرد و گفت: محتوای رسانه‌ای که در قالب فیلم و نمایش در این موسسات تولید شده، خوب است ولی کافی نیست.

کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، شامگاه روز گذشته ۲۰ آذر، در جمع مدیران موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی استان که در اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت داشتند، اظهار کرد: طرف مقابل ما به عنوان امپراطوری رسانه با صرف هزینه کلان در تلاش است تا نسل جوان را منحرف کند.

وی با بیان اینکه هالیود یک چهارم بودجه آمریکا را تامین می کند، تصریح کرد: بودجه‌ای که برای تهیه یک فیلم سینمایی در آمریکا هزینه می‌شود، دو برابر بودجه فرهنگی کل کشور ایران است.

این مسئول با یادآوری اینکه مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر امپراطوری رسانه یک معجزه است، گفت: خداوند در قرآن‌کریم وعده داده است که با تقوا باشید، از عده دشمن نهراسید که خداوند همراه ما است.

حسنی با اشاره به اینکه نسل حاضر در دنیای تکنولوژی بزرگ شده است، گفت: لازم است تا با بهره‌گیری از ظرفیت موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی با تامین محتوای مناسب نسل امروز در برابر این توطئه دشمن ایستادگی کرد.

وی بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی توسط این موسسات تاکید کرد و گفت: محتوای رسانه‌ای که در قالب فیلم و نمایش در این موسسات تولید شده، خوب است ولی کافی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه برگزاری جشنواره‌ها، برای شناسایی نخبگان در هر حوزه‌ای است، افزود: متاسفانه بعد از برگزاری جشنواره و تقدیر از نخبگان، این افراد رها می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: لازم است برای این نخبگان برنامه داشته باشیم و به عنوان مربی و نیروی متعهد از این افراد استفاده کنیم که در این بین نقش موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی مهم است.

حسنی از مدیران موسسات قرآنی خواستار ارائه فکر و ایده جدید در برنامه‌های پیشرو شد و گفت: موسسات حلقه میانی بین مردم و حاکمیت هستند و می‌توانند با فکر و ایده با زبان جوانان و نوجوانان سخن بگویند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی براساس جمعیت و جامعه هدف محقق شد، گفت: حمایت از موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان‌ها با هدف توزیع عدالت فرهنگی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha