جلسات فرهنگی، اتاق فکر جنگ نرم هستند
کد خبر: 4105431
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

جلسات فرهنگی، اتاق فکر جنگ نرم هستند

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قم گفت: با تاسف هنوز باور نکرده‌ایم که تمام دنیا در مقابل ما قرار گرفته‌اند و این جلسات فرهنگی اتاق فکر جنگ نرم هستند.

حاجی‌زاده، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قم، در جلسه کارگروه امور اجتماعی استان که امروز ۱۶آذر، در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: امیدواریم جامعه بانوان در مسیر سیره فرهنگی حضرت زهرا(س) حرکت کنند.

وی از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره شهدا یاد کرد و گفت: این اجلاسیه اتفاق بزرگی بود که در قم رقم خورد و نتایج مناسبی هم همراه داشته است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه جنگ سخت دیروز به جنگ نرم تبدیل‌شده است، بیان کرد: متأسفانه هنوز باور نکرده‌ایم که تمام دنیا در مقابل ما قرار گرفته‌اند و این جلسات فرهنگی اتاق فکر جنگ نرم هستند.

وی ادامه داد: اگر باورکنیم که در شرایط جنگی قرارداریم با هم‌پوشانی و هم‌افزایی اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در جنگ افکار باید خودمان را به‌روز کنیم، تصریح کرد: گزارش عملکرد و اقدامات ما در آمارها مشخص نخواهد شد، بلکه آن چیزی که در کف جامعه رقم می‌خورد، گزارش عملکرد ما است.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت تشکل‌ها نیز استفاده کنیم، یادآور شد: موضوع جوان، خانواده، عفاف و حجاب و فضای مجازی موضوعات مهمی هستند که در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha