آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت «محسن فخری‌زاده» در قم برگزار شد
کد خبر: 4103532
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت «محسن فخری‌زاده» در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری‌زاده از شهدای هسته‌ای ایران، شامگاه هشتم آذرماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاالدین آقاجان‌پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاعبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری‌زاده که شامگاه هشتم آذرماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید فخری‌زاده در زمان حیات خود گمنام و ناشناخته بود، اما دشمنان اسلام و انقلاب، او را به‌خوبی شناختند.

وی با بیان اینکه به اعتراف غربی‌ها شهید فخری‌زاده جزو ۵۰۰ شخصیت قدرتمند جهان بود، بیان کرد: نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در مجمع عمومی سازمان ملل از شهید فخر‌زاده به‌عنوان پدر هسته‌ای ایران نام برد و او را تهدید بزرگی برای اسرائیل می‌دانست و گفت با رفتن فخری‌زاده اسرائیل می‌تواند خواب راحت داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه شهید فخری‌زاده خار چشم دشمنان اسلام و ایران بود افزود: دشمنان اولین ترور هوشمند از راه دور را برنامه‌ریزی کردند تا شهید فخری‌زاده را به شهادت برسانند.

آقاجانپور با بیان اینکه شهید فخری‌زاده اهل عمل و اهل عبادات بود و با تمام وجود به اسلام و اهل بیت(ع) عشق می‌ورزید، افزود: شهید فخری‌زاده در حوزه ارتقای توانمندی هسته‌ای و دفاعی کشور به قدری کارهای ارزنده انجام داد که برای عموم جامعه قابل بیان نیست.

وی اضافه کرد: این شهید اقدامات بسیاری در حوزه پزشکی هسته‌ای انجام داد و به‌دنبال مطرح کردن خود نبود و از تمام تعلقات دنیوی خود را رها کرده و به فکر اعتلای کشور و اسلام بود. این شهید بزرگوار حق بسیاری بر گردن ما دارد و جوانان باید در این روزگار که دشمن فتنه‌گری می‌کند بداند که دشمنان ما از پیشرفت‌های ایران عصبانی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع یادآور شد: نیروهای مسلح ایران امروز در اوج اقتدار است و دشمنان می‌دانند که اگر ایران از این گردنه عبور کند دیگر قادر به توقف او نیستند و امروز هر ندا و سخنی که وحدت‌شکن باشد آن سخن از حلقوم دشمن است.

انتهای پیام
captcha