اولین دوره بین‌المللی آموزش روان‌درمانگری با رویکرد اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 4103515
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
با تدریس مسعود جان‌بزرگی

اولین دوره بین‌المللی آموزش روان‌درمانگری با رویکرد اسلامی برگزار می‌شود

اولین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوع «تدریس کتاب اصول روان‌درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی» با مشارکت گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز HRTE اندونزی، توسط مسعود جان‌بزرگی، استاد گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

اولین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، اولین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به‌صورت مجازی با موضوع «تدریس کتاب اصول روان‌درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی»، توسط مسعود جان‌بزرگی استاد گروه روان‌شناسی پژوهشگاه و مؤلف اثر، با رایزنی‌های گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و نماینده اتحادیه روان‌شناسی اندونزی، طی 30 جلسه دو ساعته برگزار می‌شود.

این دوره با درخواست اتحادیه روان‌شناسی اندونزی و با مشارکت گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز HRTE اندونزی (مرکز آموزش و توانمندسازی منابع انسانی اندونزی) برگزار و از تاریخ 19 دی‌ماه آغاز می‌شود.

برگزاری دوره به زبان فارسی با ترجمه همزمان به اندونزیایی بوده و کلیه روان‌شناسان و مشاوران دارای مجوز تأسیس مطب یا مرکز مشاوره و فارغ‌التحصیلان دارای مدرک کارشناسی رشته روان‌شناسی و مقاطع بالاتر در کشور اندونزی می‌توانند در دوره مذکور ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود، هزینه دوره یاد شده 300 دلار به ازای هر نفر تعیین شده است و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان، پس از احراز صلاحیت‌های لازم و تأیید مدرس دوره، گواهی معتبر از طرف پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و اتحادیه روان‌شناسی اندونزی به‌صورت مشترک اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha