آموزش 570 بانوی یزدی در طرح خودمراقبتی
کد خبر: 4102094
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

آموزش 570 بانوی یزدی در طرح خودمراقبتی

کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های بهزیستی استان یزد از آموزش 570 نفر از بانوان استان در رده سنی 13 الی 40 در طرح خود مراقبتی خبر داد.

خودمراقبتی بهزیستیبه گزارش ایکنا از یزد، فاطمه محمدی، کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های بهزیستی استان یزد، طرح خود مراقبتی زنان را فعالیتی هدفمند دانست و اظهار کرد: این امر با تأکید بر کرامت انسانی و در راستای ارتقا آگاهی و دانش و عزت نفس بانوان و دختران در دامنه سنی 13 الی 40 سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خودمراقبتی موضوعی آموختنی، آگاهانه و هدفمند است گفت: هر فردی می‌تواند برای سلامت خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات خودمراقبتی انجام دهد.

کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های بهزیستی استان یزد افزود: افراد در این فرایند آموزشی می‌توانند ترکیبی از رویکردها را برای تغییر سبک زندگی و افزایش مهارت‌های فردی و افزایش کارایی خود بیاموزند که منجر به حفظ سلامت خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح خود مراقبتی بهزیستی با آموزش کشوری 19 تسهیلگر استان به همراه کارشناسان پیشگیری بهزیستی شهرستان‌ها از مهرماه سالجاری آغاز و تاکنون ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha