مجوز تأسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای المصطفی صادر شد
کد خبر: 4099310
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
رئیس مؤسسه آموزش‌های مهارتی بیان:

مجوز تأسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای المصطفی صادر شد

رئیس مؤسسه آموزش‌های مهارتی کاربردی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: برای اولین بار مجوز تأسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای المصطفی ویژه طلاب و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی العالمیه صادر شد.

سیدابراهیم ملکی، رئیس مؤسسه آموزش‌های مهارتی کاربردی المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم ملکی، رئیس مؤسسه آموزش‌های مهارتی کاربردی المصطفی، عصر امروز، 22 آبان‌ماه در اولین نشست هم‌فکری و هم‌اندیشی این مؤسسه با رؤسای تشکل‌ها و مشاوران منطقه‌ای المصطفی که با حضور جمعی از معاونان و مدیران المصطفی برگزار شد، با تقدیر از همکاری معاونت فرهنگی ـ تربیتی و مشاوران منطقه‌ای، به ارائه نگاه ارزشمند ریاست جامعةالمصطفی به حوزه‌های مهارتی و ابلاغیه ارتقای این حوزه و تبیین اهداف، سیاست‌ها، دوره‌ها و فعالیت‌های مؤسسه آموزشی مهارتی بیان پرداخت.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در تشکّل‌ها و مشاوران منطقه‌ای می‌توان همکاری‌های خوبی را در زمینه شناسایی دوره‌های مورد نیاز منطقه‌ای و جامعه هدف برنامه‌ریزی کرد.

مجوز تأسیس آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای المصطفی صادر شد

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان با بیان اینکه دوره‌های مهارتی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته(تربیت مربی) برگزار می‌شود، ادامه داد: مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای المصطفی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر شده است و از این پس برای فراگیران دوره‌های مهارتی کاربردی مدرک فنی و حرفه‌ای با اعتبار در بیش از ۱۴۰ کشور جهان صادر خواهد شد.

سپس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شهامت، عضو هیئت علمی و دبیرمشاروان منطقه‌ای المصطفی، به ظرفیت بالقوه تشکّل‌ها و مشاوران منطقه‌ای برای همیاری در برگزاری آموزش‌های مهارتی اشاره کرد و گفت: با توجه به امکان استفاده از فضای مجازی، باید آموزش‌های مهارتی این عرصه نیز در قالب‌های مختلف فعال شود.

مجوز تأسیس آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای المصطفی صادر شد

در ادامه برخی از رؤسای تشکّل‌ها و مشاوران منطقه‌ای به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان حضار با تکمیل فرم‌های نظرسنجی، به اولویت‌بندی دوره‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام
captcha