نسل جدید می‌توانند افق‌های روشنی را برای کشور رقم بزنند
کد خبر: 4097516
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

نسل جدید می‌توانند افق‌های روشنی را برای کشور رقم بزنند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نسل جدید ایران اسلامی این ظرفیت را دارند، که افق روشنی را برای کشورمان رقم بزنند و در همه عرصه‌ها ایران اسلامی را رشد دهند.

نسل جدید می‌تواند افق‌های روشنی را برای کشور رقم بزنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 15 آبان در آیین تجلیل از نخبگان دانش‌آموز که در سالن جلسات شهید باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، گفت: نسل جدید این ظرفیت را دارد که افق روشنی را برای کشورمان ترسیم کند و در همه عرصه‌ها اعم از علمی، اقتصادی و صنعتی کشورمان را رشد دهد، پس باید به این قشر توجه ویژه‌ای شود.

وی نخبگان بسیجی را سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی دانست و بر لزوم اهتمام ویژه برای تعلیم و تربیت آنها تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان پای کار آمده‌اند، تا بین نسل جدید و نسل انقلاب شکاف ایجاد کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، اضافه کرد: بنابراین ما باید در مواجهه با این سری تهدیدها و توطئه‌ها بیش‌ازپیش هوشیار باشیم، به‌طوری‌که اجازه ندهیم، دشمنان نظام و انقلاب به اهداف شوم‌شان دست پیدا کنند.

شهسواری با بیان اینکه در‌این‌راستا فعالان فرهنگی، روحانی‌ها و رسانه‌ها نقش ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: اهتمام برای جهاد تبیین در این برهه حساس بسیار ضروری است و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب، چگونگی شکل‌گیری انقلاب و چرایی وقوع آن موضوع حائز اهمیتی است، همچنین دستاوردها و موفقیت‌ها نیز باید به روشنی بیان شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در واپسین روزهای هفته بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: شهید حسین فهمیده و امثال این شهید وارسته الگوی معاصر برای نوجوانان هستند.

شهسواری ولایتمداری را مهم‌ترین خصیصه همه شهدا دانست و اضافه کرد: باید شهدای دانش‌آموز، روحیه، اهداف و آرمان آنها را در جامعه معرفی کنیم، تا دانش‌آموزان بتوانند راه‌شان را با قدرت، قوت و اعتقاد راسخ ادامه دهند و سبک زندگی‌شان را برای خود الگو قرار دهند.

انتهای پیام
captcha