جنایات استکبار جهانی در حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نشدنی است
کد خبر: 4097070
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

جنایات استکبار جهانی در حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نشدنی است

فرمانده جبهه مقاومت گفت: حافظه تاریخی ملت ایران جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ایران اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده دوران دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده جبهه مقاومت، ۱۳ آبا‌ن‌ماه، در همایش استکبارستیزی در اردبیل اظهار کرد: حافظه تاریخی ملت ایران جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ایران اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

وی به راه و رسم جهاد و مقاومت اشاره کرد و گفت: طرح مقابله با دسیسه‌های دشمنان، راه و رسم مقاومت است و ایران اسلامی در 43 سال گذشته به خوبی توانسته با طراحی‌های بی‌بدیل با توطئه‌های استکبار جهانی فراتر از مرزهای کشور مقابله کند.

نوعی‌اقدم به جنگ داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: بزرگترین افتخار من، انتصابم به فرماندهی جبهه مقابله با آمریکا توسط حاج قاسم سلیمانی است.

وی خود را پرورش یافته مکتب عاشورا  و تربیت یافته مهدی باکری دانست و گفت: آمریکا جرات نگاه چپ به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

نوعی‌اقدم انهدام پایگاه آمریکایی در عین‌الاسد عراق را یادآور شد و گفت: عدم عکس‌العمل آمریکا در این منازعه، فرصت انهدام کامل استکبار جهانی در منطقه را از ما گرفت چرا که در طرح مقابله‌ای هدف جبهه مقاومت انهدام نیروهای آمریکایی در منطقه و اخراج آنها از خاورمیانه بود که دشمن ذلیل شده از این حمله که فرموده رهبر معظم انقلاب یک سیلی بیشتر نبود، جرات عکس‌العمل را هم در خود ندید.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری در جهان است که در 43 سال گذشته برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده است، گفت: امروز ایران به الگوی تمام عیار آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha