هفدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4096832
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

هفدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در یزد برگزار شد

مرحله مقدماتی هفدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» با حضور 9 نفر از قاریان ممتاز استان یزد برگزار و برترین‌ها به مرحله فینال این مسابقات با رأی مردمی معرفی شدند.

هفدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در یزدمحمدحسن حسن‌زاده، مسئول اجرایی هفدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری مرحله مقدماتی این جشنواره در استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره با حضور 9 نفر از قاریان ممتاز استان در دارالقرآن بیت‌الزهرا(س) شیخداد یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: برترین‌های این دوره از مسابقات با آرای مردمی انتخاب و به مرحله فینال راه یافتند و سپس این افراد در مرحله فینال استانی به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان با آرای مردمی به مرحله کشوری که در بندرعباس برگزار می‌شود، معرفی و حضور می‌یابند.

یادآور می‌شود، در این مراسم امیرعباس مزیدی با 29 رأی، مجید بیکی با 28 رأی، امیرحسین انواری با 25 رأی، علی پروا با 22 رأی، محمدجواد برخورداری با 21 رأی و محمدحسین خوش‌قلب با 19 رأی به مرحله فینال راه یافتند. همچنین رضا غلامزاده، ابوالفضل رنجبر و محمد تیموری از دیگر شرکت‌کنندگان در این مرحله بودند. 

انتهای پیام
captcha