مرحله نهایی جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4098854
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

مرحله نهایی جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در یزد برگزار می‌شود

مرحله نهایی هفدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در استان یزد با حضور جامعه قرآنی، اساتید و پیشکسوتان این استان برگزار و برترین قاری استان یزد در سال ۱۴۰۱ معرفی می‌شود.

مرحله نهایی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله نهایی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان یزد با حضور جامعه قرآنی، اساتید و پیشکسوتان این استان برگزار و برترین قاری استان یزد در سال ۱۴۰۱ معرفی می‌شود.

این جشنواره که در قالب یادبود شهید حاج حسن دانش، شهید قرآنی فاجعه منا برگزار می‌شود، استاد داوود جعفری، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور نیز حضور خواهد داشت.

همچنین اجرای این برنامه که برعهده محمدحسن حسن‌زاده، قاری ممتاز استان یزد است، سیدصادق مسلمی، قاری بین‌المللی کشورمان نیز در این مراسم به تلاوتی از آیات کلام الله مجید خواهد پرداخت. 

این محفل که با قرعه‌کشی و اهدای جایزه به حاضران همراه است، از ساعت 19 روز پنج‌شنبه، 26 آبان ماه جاری در محل حسینیه ام‌الائمه یزد واقع در بلوار بسیج، هیئت انصار الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، در مرحله مقدماتی این جشنواره 9 نفر از قاریان ممتاز استان در محل دارالقرآن بیت‌الزهرا(س) شیخداد یزد به رقابت با یکدیگر پرداختند که برترین‌ها با آرای مردمی انتخاب و به مرحله فینال راه یافتند و سپس این افراد در مرحله فینال استانی به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان با آرای مردمی به مرحله کشوری که در بندرعباس برگزار می‌شود، معرفی و حضور می‌یابند.
انتهای پیام
captcha