اعزام سفیران کریمه به ۶ استان در ایام رحلت بانوی کرامت
کد خبر: 4096434
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

اعزام سفیران کریمه به ۶ استان در ایام رحلت بانوی کرامت

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه از امروز کاروان‌های سفیران کریمه به استان‌های تهران، اصفهان، لرستان، مازندران، سمنان و زنجان اعزام می‌شوند، گفت: حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و حضور در حاشیه شهرها و مناطق محروم از مهمترین فعالیت‌های سفیران کریمه در این استان‌هاست.

سفیران کریمهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام حسین‌زاده، رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: به‌مناسبت رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت کاروان‌های سفیران کریمه با محوریت شعار «در سایه سار کریمه؛ حجاب آرمان شهدای فاطمی» در شش استان تهران، اصفهان، لرستان، مازندران، سمنان و زنجان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

وی افزود: حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه از مهم‌ترین فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌هاست.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر کاروان سفیران کریمه شامل سخنران، مداح و خادمان حامل پرچم متبرک حضرت معصومه(س) است، ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها حضور در مجالس عزاداری مساجد و حسینیه‌ها، حضور در مراسم حاشیه شهرها و مناطق محروم به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت و توزیع متبرکات فاطمی در میان مردم است.

وی یادآور شد: سفیران کریمه از امروز، ۱۱ آبان‌ماه از حرم مطهر بانوی کرامت اعزام می‌شوند و تا یکشنبه، ۱۵ آبان‌ماه با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در استان‌ها حضور دارند.

انتهای پیام
captcha