دشمن قصد دارد پای فرزندان ما را هم به سیاست باز کند
کد خبر: 4092541
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

دشمن قصد دارد پای فرزندان ما را هم به سیاست باز کند

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: بیشتر دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر، از قشر دانش‌آموز بودند. این نشان می‌دهد که دشمن به دنبال این است که پای فرزندان ما را هم به سیاست باز کند.

جوانانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، شیوا خوش‌نسب مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی، امروز ۲۵ مهرماه، در مراسم معارفه جانشین سازمان بسیج رسانه‌ای در امور بانوان خراسان رضوی، با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: ما در یک جنگ ترکیبی به سرمی‌بریم و دشمن از هر گونه سلاحی علیه ما استفاده می‌کند.

وی افزود: تا کنون در جلساتی که ما برگزار کردیم بیش از ۱۰۵ علت توسط متخصصین جامعه‌شناس و روانشناس در مورد حوادث اخیر مشهد مشخص شده است. بیشتر دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر، از قشر دانش‌آموز بودند. این نشان می‌دهد که دشمن به دنبال این است که پای فرزندان ما را هم به سیاست باز کند.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی با تاکید بر نقش رسانه در برجسته‌سازی نهاد خانواده، عنوان کرد: برخی از دستگیری‌های اخیر، ناشی از این بود که خانواده افراد دستگیرشده نتوانسته بودند نقش تربیتی خود را به درستی ایفا کنند.

همچنین فاطمه محمدزاده، جانشین جدید سازمان بسیج رسانه‌ای در امور بانوان نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: امروز موضوع زنان به یک بحران تبدیل شده و مشروعیت نظام را نشانه گرفته است. متاسفانه در نتیجه غفلت مسئولان، امروز مسئله زنان دستاویز دشمنان شده است‌.

وی افزود: ما در مجموعه‌ معاونت بانوان بسیج رسانه، در پی بازسازی نقش زنان در جامعه و خانواده هستیم و این کار را از طریق رسانه‌ها انجام خواهیم داد. همچنین یکی دیگر از اهداف ما، کمک به تصمیم‌سازی در حوزه زنان است و در پی تحقق این اهداف از طریق هم‌اندیشی با مسئولان مربوطه هستیم.

معاون بانوان بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان کرد: امروز اگر خانمی بخواهد به موفقیت برسد، باید تلاش مضاعفی نسبت به مردان داشته باشد. در فضای رسانه نیز چنین مسئله‌ای وجود دارد و امیدواریم با جلساتی که با مدیران رسانه‌ای برگزار می‌کنیم، بتوانیم نقش پررنگ‌تری را در حوزه رسانه به زنان اختصاص دهیم؛ چراکه تحول در فضای رسانه‌ و جامعه، منوط به حضور زنان است.

انتهای پیام
captcha