طرح «چله بهشت» در قم آغاز به کار کرد
کد خبر: 4090799
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

طرح «چله بهشت» در قم آغاز به کار کرد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از آغاز به کار طرح «چله بهشت» در مساجد، مدارس و هیئت‌های مذهبی همزمان با کنگره ملی شهدای استان قم خبر داد.

پوستر طرح چله بهشتبه گزارش ایکنا از قم، سیداحمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در جریان رونمایی از پوستر طرح «چله بهشت» که امروز، 18 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: این طرح یکی از اقداماتی است که در راستای گسترش مفهوم ایثار و شهادت بین شهروندان و آشنا شدن آنها با کنگره ملی شهدای استان قم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح مراسم‌ بزرگداشت ۴۰ شهید سرافراز استان قم به‌مدت ۴۰ روز تا اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم در مساجد، مدارس و هیئت‌های مذهبی استان با عنوان طرح «چله بهشت» برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: هر مجموعه می‌تواند در این طرح برنامه‌هایی همچون یادواره شهید، شب شعر، بیان وصیتنامه شهید، ختم قرآن کریم برای شهید، مجالس روضه و مرثیه‌سرایی به نام شهید، روایتگری و اجرای گروه سرود و... را برگزار کند.

وی بیان کرد: امیداوریم با این طرح که از امروز به‌مدت ۴۰ روز تا برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم اجرا می‌شود، یک برانگیختگی در سطح استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت بگیرد.

یادآور می‌شود، پوستر طرح «چله بهشت» با حضور سردار محمدرضا موحد، دبیرکل کنگره و فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم و جمعی از اعضای ستاد کنگره رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha