ارائه خدمات مشاوره به قرآن‌آموزان برای انتخاب دوره‌های مرکز قرآن و حدیث
کد خبر: 4088998
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

ارائه خدمات مشاوره به قرآن‌آموزان برای انتخاب دوره‌های مرکز قرآن و حدیث

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ثبت‌نام ترم پاییز در زمینه انتخاب دوره‌های قرآنی و معارفی به علاقه‌مندان و قرآن‌آموزان نوجوان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند.

ارائه خدمات مشاوره به قرآن‌آموزان در زمینه انتخاب دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ثبت‌نام ترم پاییز به نوجوانان و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند.

نوجوانان و قرآن‌آموزان علاقه‌مند به ثبت‌نام دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث با عضویت در کانالhttps://eitaa.com/joinchat/681115825Cea1adffaed می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای اساتید به صورت رایگان بهره‌مند شده و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنند.

اساتید پاسخگویی و مشاوره به صورت آنلاین به پرسش‌های قرآن‌آموزان در موضوعات روش‌های حفظ قرآن کریم، اصول کلاس‌داری عمومی، اصول کلاس‌داری اختصاصی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

خدمات مشاوره و پاسخگویی درکانال با حضور حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، حجت‌الاسلام محمدصادق صاحب هنر و حجت‌الاسلام مجتبی شغلی انجام می‌شود.

هم‌چنین اساتید به پرسش‌های نوجوانان پسر برای ثبت‌نام در رشته مداحی نیز پاسخ می‌دهند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرسhttps://qhkarimeh.ir می‌توانند همزمان با ترم پاییز به صورت حضوری، آنلاین، مجازی، آفلاین، تلفنی، ویدوئوی و غیرحضوری از سراسر کشور در دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث ثبت‌نام کنند.

هم‌چنین امکان ثبت‌نام برای مسلمانان سایر کشورها نیز در دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی و برخط امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha