راهیابی وحید خزایی به مرحله نهایی مسابقات قرآن ترکیه
کد خبر: 4083679
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

راهیابی وحید خزایی به مرحله نهایی مسابقات قرآن ترکیه

وحید خزایی، نماینده کشورمان در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه موفق به راهیابی به مرحله نهایی این مسابقات شد.

راهیابی قاری ایرانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن ترکیه

به گزارش ایکنا، وحید خزایی، نماینده کشورمان در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه با عبور از دور مقدماتی موفق شد به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه در رشته قرائت تحقیق اواخر تیرماه به صورت مجازی و با ارسال فایل تصویری شرکت کنندگان برگزار شد.

پس از ارزیابی فایل‌های ارسالیِ شرکت کنندگان از سوی ستاد برگزار کننده، وحید خزایی، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق موفق به راهیابی به مرحله نهایی شد. این مرحله اوایل مهرماه امسال به صورت حضوری در شهر قونیه برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه در رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود. در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز حسین خانی به عنوان نماینده ایران حضور یافته است، نتایج مرحله مقدماتی رشته حفظ به زودی اعلام خواهد شد.

دوره گذشته مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه سال ۱۳۹۸ در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار شد. در آن دوره مجتبی محمدبیگی و سعید شاهرخی به نمایندگی از کشورمان حضور داشتند که حاصل آن کسب رتبه پنجم رشته قرائت تحقیق برای کشورمان بود.

یادآور می‌شود مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور ترکیه هر ساله از سوی سازمان دیانت این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha