83 زندانی در اردبیل به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند
کد خبر: 4082780
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

83 زندانی در اردبیل به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از تامین 253 میلیارد ریال مبلغ دیه و آزادی 83 زندانی از زندان‌های این استان خبر داد.

آزادی زندانیانبه گزارش ایکنا از اردبیل، کریم الله محبوبی‌اُناری، مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل، ۱۲ شهریورماه، در جلسه تشریح برنامه آزادسازی زندانیان اردبیلی اظهار کرد: با اعتبار 253 میلیارد ریال زمینه آزادسازی 83 نفر در طول امسال فراهم شده است.

وی بیان کرد: از سال گذشته به میزان 57 فقره پرونده تامین دیه از سال گذشته مانده بود و امسال نیز 170 فقره پرونده با همین موضوع به ستاد وارد شده که تلاش و همت ستاد دیه استان زمینه آزادی محکومان را فراهم کرده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل ادامه داد: از سال گذشته 36 پرونده منحر به آزادی زندانیان شده و محبوسان هفت پرونده در شرف آرادی هستند.

محبوبی‌اناری تصریح کرد: 23 فقره پرونده نیز در دست اجراست و در قالب پویش کمک‌های مومنانه تاکنون هشت میلیارد و 602 میلیون ریال به زندانیان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی در قالب پویش نذر هشتم از خرداد تا اوایل مرداد ماه امسال به میزان پنج میلیارد ریال رقم خورده و در جشن گلریزان نیز به 49 میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام
captcha