آمادگی جهاد دانشگاهی اردبیل برای برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌افزایی برای اصحاب رسانه
کد خبر: 4081076
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

آمادگی جهاد دانشگاهی اردبیل برای برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌افزایی برای اصحاب رسانه

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل ضمن اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی اردبیل برای برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌افزایی برای اصحاب رسانه گفت: هم‌اکنون جامعه نیاز به انعکاس اخبار امیدبخش و تبیین مطالبات به حق مردم از سوی فعالین عرصه خبر و رسانه دارد.

جلسه هماهنگی برنامه های خانه مطبوعات و جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، پنجم شهریورماه، در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان اردبیل و تبریک روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه در اردبیل اظهار کرد: از طرف مجموعه جهاد دانشگاهی از تلاش اهالی رسانه استان که همکاری خوبی با این نهاد دارند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این همکاری‌های صادقانه ادامه داشته باشد.

وی به پتانسیل و ظرفیت رسانه‌ها در ایجاد آرامش در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: امید است در آینده نزدیک اهالی هنر و رسانه به جایگاه شایسته خود دست یابند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از خانه مطبوعات استان در ایجاد همدلی و انسجام بین اصحاب رسانه تصریح کرد: در سایه تلاش‌های ارزشمند این تشکل صنفی شاهد همدلی بین فعالین رسانه‌ای و مطبوعاتی استان و ارتباط تنگاتنگ آنان با دستگاه‌های اجرایی هستیم.

اوچی اردبیلی از آمادگی جهاد دانشگاهی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌افزایی و توانمندسازی اصحاب رسانه و انجام چکاپ رایگان تعدادی از آنان با همکاری خانه مطبوعات استان خبر داد.

در این دیدار علی نورعلی‌پور، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل از همکاری مناسب جهاد دانشگاهی با این خانه تشکر نمود و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سال‌های اخیر همکاری خوبی با خانه در برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت‌های درمانی داشته است که امیدوارم این همکاری‌ها تداوم داشته باشد و توسعه یابد.

انتهای پیام
captcha