آغاز ثبت‌نام جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت حوزه‌های علمیه در کردستان
کد خبر: 4080516
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

آغاز ثبت‌نام جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت حوزه‌های علمیه در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) در این استان خبر داد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت حوزه‌های علمیه

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار کرد: کار ثبت‌نام این دوره از رقابت‌های قرآنی از 24 مردادماه آغاز شده است.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور روز پنج‌شنبه، ۳۱ شهریورماه به صورت اینترنتی خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه همسران و فرزندان طلاب خواهر بوده است، بیان کرد: این دوره از جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، تجوید، تفسیر، اذان، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نهج‌الفصاحه، داستان‌نویسی قرآنی، نقاشی و خطاطی متون قرآنی… برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولیت راهبری در اجرای این جشنواره قرآنی برعهده رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها و مسئولیت پشتیبانی و نظارت بر عهده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان‌ها بوده که لازم است از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده ویژه شود.

مرادی در پایان یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ نیز این جشنواره به نحو احسن در استان کردستان با شرکت ۹۰ نفر و قبولی ۱۵ نفر در رتبه‌های استانی و کشوری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha