مسابقات قرآن اوقاف قم امسال از نظر کیفی در سطح کشوری برگزار شد
کد خبر: 4079310
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

مسابقات قرآن اوقاف قم امسال از نظر کیفی در سطح کشوری برگزار شد

شرکت‌کننده رشته ترتیل مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن با اشاره به ارتقای سطح کیفی مسابقات قرآن اوقاف به نسبت دوره‌های گذشته، گفت: در رشته حفظ کل و رشته ترتیل این دوره از مسابقات، شرکت‌کنندگان در سطح کشوری در میدان رقابت‌ها ظاهر شدند و این جای تحسین دارد.

قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، فاطمه قرایی، شرکت‌کننده رشته ترتیل طی سخنانی بیان کرد: حفظ قرآن کریم را از دوران ابتدایی آغاز کردم و در طی چند سال اخیر در مسیر تلاوت و ترتیل قرآن کریم نیز آموزش و تمرین داشتم.

وی با بیان اینکه در زمان کودکی با حمایت و تشویق‌های والدین با قرآن مانوس شدم، افزود: در مسیر انس با قرآن کریم کم کم انگیزه و شوق یادگیری در من ایجاد شد و در رشته‌های حفظ و ترتیل فعالیت‌های جدی و حضور در مسابقات قرآنی را تجربه کردم‌.

قرایی با اشاره به اینکه آرامش برگرفته از انس با قرآن را با هیچ چیزی در دنیا عوض نمی‌کنم، تصریح کرد: قرآن کریم شفابخش ناراحتی‌های روحی و روانی مانند افسردگی و غم و اندوه است.

وی با اشاره به ارتقای سطح کیفی مسابقات قرآن اوقاف به نسبت دوره‌های گذشته ادامه داد: در رشته حفظ کل و رشته ترتیل این دوره از مسابقات، شرکت‌کنندگان در سطح کشوری در میدان رقابت‌ها ظاهر شدند و این جای تحسین دارد.

قرایی با اشاره به زمان‌بندی نامناسب مسابقات قرآن در بخش بانوان، گفت: سالن مسابقات، کیفیت صدا و کادر اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مرحله استانی از نظر کیفی خوب و در سطح کشوری بود.

انتهای پیام
captcha