عدم اطلاع‌رسانی مناسب در اضافه شدن بخش مفاهیم به مسابقات
کد خبر: 4079309
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

عدم اطلاع‌رسانی مناسب در اضافه شدن بخش مفاهیم به مسابقات

متسابق رشته قرائت مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: بخش مفاهیم ۲ نمره از نمره نهایی هر شرکت‌کننده را در بر می‌گرفت و اطلاع‌رسانی دیرهنگام سبب اجحاف در حق بسیاری از متسابقین شد

قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، طیبه احمدی، شرکت‌کننده رشته قرائت طی سخنانی بیان کرد: قرائت قرآن کریم را از دوران راهنمایی و با حضور در جلسات قرآنی مدرسه‌ام آغاز کردم.

احمدی با بیان اینکه سطح مسابقات امسال خوب و مناسب بود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان رشته قرائت در سال‌های گذشته قوی‌تر حاضر شده بودند.

وی با بیان اینکه افزوده شدن بخش مفاهیم به این دوره از مسابقات سبب غافلگیر شدن بسیاری متسابقین شد، اظهار کرد: پیش از آغاز مرحله استانی مسابقات اوقاف در سال گذشته جزوه‌ای از جزء پنجم و ششم برای مطالعه متسابقین در کانال‌های پیام‌رسان منتشر شده بود و سوالات بخش مفاهیم نیز از همان جزوه طرح می‌شد اما امسال این جزوه دیر به دست متسابقین رسید و لذا تسلط کافی بر آن نداشتیم.

احمدی بیان کرد: بخش مفاهیم ۲ نمره از نمره نهایی هر شرکت‌کننده را در بر می‌گرفت و همین اطلاع‌رسانی دیرهنگام سبب اجحاف در حق بسیاری از متسابقین شد.

وی با بیان اینکه عدم ارتباط چهره به چهره داوران با متسابقین سبب کاهش میزان اضطراب متسابقین شد، بیان کرد: این نوع داوری معمولا در مرحله کشوری انجام می‌شود و اجرای آن در مرحله استانی نیز از نکات مثبت مسابقات به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha