200 تابلوی نامگذاری شهدای قم رونمایی می‌شود
کد خبر: 4075297
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

200 تابلوی نامگذاری شهدای قم رونمایی می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح کوچه‌های آسمانی و آیین رونمایی از ۲۰۰ تابلو نام‌گذاری شهدا با عنوان «اجازه از شهدا» روز پنجشنبه، ۱۳ مردادماه در گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

سیدمجتبی سبحانی‌ثابت، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدمجتبی سبحانی‌ثابت، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در پنجمین جلسه کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم که امروز، 11 مردادماه برگزار شد با تأکید بر توجه شهرداری در اجرای برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت، اظهار کرد: در طرح کوچه‌های آسمانی ۲۰۰ تابلو جدید به نام شهدا آماده‌ شده که ۱۶۰ تابلو نصب‌ شده است و در سال گذشته نیز ۱۴۰ معبر به نام شهدا نام‌گذاری و نصب شد.

وی ادامه داد: طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی از ۲۰۰ تابلو نام‌گذاری شهدا با عنوان «اجازه از شهدا» روز پنجشنبه، ۱۳ مردادماه در گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم از اهدای سند هویتی شهید به خانواده شهدا خبر داد و گفت: در این برنامه به خانواده شهدایی که نام آن‌ها ثبت‌ شده، سند هویتی اهدا می‌شود و امیدواریم گام بزرگی در معرفی شهدا به نسل جدید و تثبیت هویتی دینی و انقلابی شهر برداریم.

سبحانی در ادامه با تأکید بر تسهیل نام‌گذاری معابر و شوارع به نام شهدا، یادآور شد: باید شناسایی شهدای شهرداری و تقدیر و بزرگداشت خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های کمیته قرار گرفته و خانواده شهدا در مراسم رونمایی از تابلوها حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha