صدور مجوز کسب و کار برخی مشاغل و کسب و کارهای خانگی
کد خبر: 4069979
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

صدور مجوز کسب و کار برخی مشاغل و کسب و کارهای خانگی

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: مجوز کسب و کار برخی مشاغل و کسب و کارهای خانگی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت آنی و یا نهایت تا سه روز صادر می‌شود.

نرجس بختیار خلج، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانوادهبه گزارش ایکنا خراسان‌جنوبی، نرجس بختیار خلج، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده، امروز، 20 تیرماه در جلسه دیدار جمعی از بانوان خراسان‌جنوبی با انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده در خصوص مشکلات حوزه‌های کارگری بانوان، بیان کرد: کارگروه امنیت زنان کارگر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده و این موارد را رسیدگی خواهیم کرد.

وی از صدور مجوز کسب و کار برخی مشاغل و کسب و کار خانگی تا سه روز آینده خبر داد و گفت: تسهیلات مشاغل خانگی مربوط به بانک‌هاست و باید شرایط در خود استان تسهیل شود.

بختیار خلج با بیان اینکه مشکلات زنان معلول و مادران دارای فرزند معلول دغدغه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: کمیته‌ای را در وزارت با حضور مادران دارای یک یا چند معلول و یا زنان معلول تشکیل دادیم و مشکلات آنها در دست پیگیری است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده با اشاره به اینکه کمیته‌ای در خصوص امنیت شغلی و قراردادهای کارگری برای بانوان در وزارت رفاه تشکیل شده است، یادآور شد: همچنین برای صدور مجوز کسب و کار، هم‌اکنون روند صدور مجوز تسهیل شده و در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوزها را سه روزه و آنی می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha