ضرورت جهاد تبیین و فعال کردن مساجد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4065827
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

ضرورت جهاد تبیین و فعال کردن مساجد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

معاون اجتماعی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، ارائه بهترین راه کار، همدلی و وحدت رویه، فعال کردن مساجد، جهاد تبیین و فریضه امر به معروف از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه محسوب می‌شود.

جهاد تبیین و فعال کردن مساجد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام‌جمعه پلدشت 31 خرداد در جلسه تشکیل قرارگاه جواد الائمه(ع) در محلات شهرستان پلدشت اظهار کرد: این جلسه با هدف آسیب‌شناسی، حل و فصل مسائل و مشکلات شهرستان، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل محلات اسلامی و خدمات‌رسان تشکیل شده است.

وی افزود: پیگیری موضوعات مطروحه، حمایت معنوی و توجه ویژه مسئولان در عملیاتی شدن این طرح اهمیت بسیار زیادی دارد.

سرهنگ منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در این جلسه بیان کرد: بلوک بندی شهرستان پلدشت به ۴ محله با مدیریت ائمه جماعت مساجد، امری مهم بوده و این اقدام در راستای بررسی و احصا آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات در کارگروه‌های تخصصی شهرستان است.

سرهنگ حضرتی، معاون اجتماعی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این جلسه گفت: موضوع و مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه مسئولان به محرومیت زدایی اهمیت فراوانی دارد و برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، ارائه بهترین راه کار، همدلی و وحدت رویه، فعال کردن مساجد، جهاد تبیین و فریضه امر به معروف از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha