توانمندسازی مربیان قرآن فارس در حوزه آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4063347
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

توانمندسازی مربیان قرآن فارس در حوزه آسیب‌های اجتماعی

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس از برگزاری اردوی آموزشی «نور هدایت» به منظور توانمندسازی مربیان قرآن استان فارس در حوزه آسیب‌های اجتماعی در شیراز خبر داد.

اردوی نور هدایت، توانمندسازی مربیان قرآن فارس در حوزه آسیب‌های اجتماعیمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری اردوی آموزشی «نور هدایت» در شیراز خبر داد و گفت: این اردوی آموزشی به منظور توانمندسازی مربیان قرآن استان فارس در حوزه آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی، زمان برگزاری این اردو را روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 26 و 27 خردادماه جاری و مکان آن را دانشکده علوم قرآنی شیراز اعلام کرد و افزود: این دوره همراه با اعطای گواهینامه معتبر خواهد بود.

اسلامی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این دوره ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه، 26 خرداد برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره آموزشی حجت‌الاسلام جوان آراسته از شهر مقدس قم مباحثی درباره مدیریت کلاس قرآن، مدیریت تشکیلاتی و مخاطب‌شناسی ارائه خواهد کرد.

عضو هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس بیان کرد: همچنین طبیب‌زاده مباحث شناخت انواع آسیب‌های اجتماعی و نقش مربیان قرآن در کاهش آن‌ها، استرحام مباحث نقش مربیان قرآن در کاهش آسیب اجتماعی پیری جمعیت و خرمشکوه مباحث نقش مربیان قرآن در کاهش آسیب رسانه را تشریح خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنین زهره معارف، مدرس حوزه و دانشگاه هم در این دوره آموزشی مباحث زیست عفیفانه را به مربیان قرآن آموزش خواهد داد.

اسلامی اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تماس 09164404397 و 09179103631 تماس حاصل کنند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در پایان گفت: این دوره آموزشی به همت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس، مؤسسه قرآنی ملائک مهر شیراز، اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha