همت عالی لازمه کارآفرینی و اشتغال‌زایی است
کد خبر: 4062882
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

همت عالی لازمه کارآفرینی و اشتغال‌زایی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به روایتی از امام علی(ع) گفت: سستی از عوامل محرومیت است، بنابراین «همت عالی» لازمه کارآفرینی و اشتغال‌زایی است، انسان باید برای فتح قله‌ها و رسیدن به موفقیت، فکر بزرگ داشته باشد.

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 18 خردادماه در جشن خودکفایی مددجویان و تجلیل از یاوران اشتغال که در اردوگاه علی ابن ابی طالب(ع) سنندج برگزار شد، با قدردانی از متولیان برگزاری این مراسم اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود در جلسات، ماراتن سخنرانی گذاشته نشود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه عملکرد مدیریت اجرایی و ادارات استان کردستان امیدوارکننده است، افزود: اشتغال مستلزم بایسته‌هایی بوده که در گام نخست دست‌اندرکاران این حوزه نشاط را رعایت کنند چراکه نشاط زمینه‌ساز موفقیت در کار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به روایتی از امام علی(ع) بیان کرد: سستی از عوامل محرومیت است، بنابراین «همت عالی» لازمه کارآفرینی و اشتغال‌زایی است، انسان باید برای فتح قله‌ها و رسیدن به موفقیت، فکر بزرگ داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امام حسن(ع)، جوانمردی را در همت عالی دانسته است، افزود: تلاش و فعالیت از دیگر بایسته‌های اشتغال است که انسان باید در این راستا همت و برنامه‌ریزی لازم را  داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های انسان موفق ایمان و حسن تقدیر معیشت است، یادآور شد: امیدوارم همه کردستانی‌ها در راستای ایجاد اشتغال موفق و کارها بهتر پیش برود.

انتهای پیام
captcha