مطالبه از مدیران شهری در قم سوژه ساخت فیلم شد
کد خبر: 4062330
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

مطالبه از مدیران شهری در قم سوژه ساخت فیلم شد

تهیه‌کننده فیلم «نگهبان» از ساخت این فیلم با مشارکت شهرداری قم خبر داد و گفت: موضوع این فیلم مطالبه‌گری از مدیران شهری است و امیدواریم بتوانیم گام مهمی در ایجاد حس مطالبه‌گری و اصلاحات در جامعه ایجاد کنیم.

فیلمبرداریبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پرتال خبری شهرداری قم، هادی مهدی‌پور، تهیه‌کننده فیلم «نگهبان» طی سخنانی به اهمیت تولیدات فرهنگی در ارتقا و تغییر ساختارهای اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروز تولیدات فرهنگی تنها با جنبه پر کردن اوقات فراغت نبوده که در این زمینه و باهدف این تغییر، فیلم نگهبان با همکاری شبکه سه سیما و خانه تولیدات جوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی موضوع فیلم «نگهبان» را مطالبه‌گری از مدیران شهری بیان کرد و افزود: موضوع کلی فیلم مطالبه‌گری نگهبان تحصیل‌کرده یک بوستان شهری از شهردار بوده و امیدواریم بتوانیم گام مهمی در ایجاد حس مطالبه‌گری و اصلاحات در جامعه ایجاد کنیم.

تهیه‌کننده فیلم نگهبان با تقدیر از همکاری شهرداری قم در ساخت این فیلم گفت: همکاری بسیار خوب شهرداری قم در تسریع برای ساخت و کیفیت فیلم تأثیر داشته و از بوستان غدیر، محوطه باغ پرندگان، بام شهر قم، مسجد شاه حمزه، منطقه شهر قائم(عج) و زنبیل آباد برای لوکیشن‌های فیلم استفاده‌شده است.

وی در ادامه زمان اتمام فیلم‌برداری را تا پایان خردادماه دانست و اظهار کرد: در این فیلم که با کارگردانی مجید بیات در حال ساخت است، بازیگرانی ازجمله مهدی زمین‌پرداز، هادی دیباچی، مهری آلا آقا، حسن اسدی، علی فرحناک، حسین شریفی و مهدیه نساج و تعداد دیگری از بازیگران قمی در آن ایفای نقش می‌کنند.

مهدی‌پور در پایان با ابراز امیدواری از ادامه همکاری‌های بیشتر با شهرداری قم، یادآور شد: همکاری دستگاه‌ها و مشارکت آن‌ها در تولیدات فرهنگی می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش تولیدات فاخر در کشور داشته و امیدواریم این فرهنگ در تمام دستگاه‌ها نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha