رایزنی برای معافیت مالی موسسات خیریه در اولویت ماست
کد خبر: 4061690
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

رایزنی برای معافیت مالی موسسات خیریه در اولویت ماست

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: برای معافیت مالیاتی موسسات خیریه با اداره امور مالیاتی رایزنی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ۱۲ خردادماه، در همایش مدیران مؤسسات خیریه خراسان رضوی که در تالار نور مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت اظهار کرد: در راستای تاسیس و اداره موسسات خیریه مشکلات زیاد است، اما با هم بودن می‌تواند این مشکلات را حل و موانع را رفع کند.

وی بیان کرد: موقوفاتی که عواید آن در اختیار موسسات خیریه است، نحوه تعامل آن با اداره امور مالیاتی از طریق شعبه تحقیق میسر است که برای معافیت مالیاتی باید شرایطی را داشته باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: البته رایزنی هم هست تا این موسسات از معافیت مالیاتی برخوردار شوند که امیدواریم با همگامی و همدلی شما خیرین و مدیران موسسات خیریه بتوانیم خدمات شایسته در امور خیرخواهانه انجام داده و از نیازمندان دستگیری شود.

در ادامه حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و عرض خیرمقدم به خیرین و حاضرین، بیان کرد: هدف ستاد امور خیریه در اوقاف ایجاد تعامل و هماهنگی با نهادها و دستگاه‌های خیریه‌ای به ویژه موسسات خیریه است.

وی افزود: اولویت ستاد در امور خیریه استان خراسان رضوی ۶ موضوع را اعم از اشتغال و کارآفرینی، خانواده و ازدواج، تحصیل نیازمندان، آزادی زندانیان، بهداشت و درمان و توجه به ایتام را شامل می‌شود.

ایزدی افزود: آنان که عیال خدا را در چتر حمایت خود قرار داده‌اند، زیبنده است خداوند در روز قیامت زیر چتر حمایت خود قرار دهد.

انتهای پیام
captcha