افزایش سواد رسانه‌ای برنامه‌ریزی دستگاه‌های متولی را می‌طلبد
کد خبر: 4061267
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

افزایش سواد رسانه‌ای برنامه‌ریزی دستگاه‌های متولی را می‌طلبد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دشمن علیه جوانان در فضای مجازی برنامه‌ریزی گسترده دارد و با توجه به حضور اکثریت جوانان در فضای مجازی، برای تولید محتوا و افزایش سواد جوانان جهت حضور در این فضا، برنامه‌ریزی دستگاه‌های متولی ضروری است.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی 11 خرداد در سی و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: خروجی مصوبات این ستاد باید در جامعه ملموس باشد و برنامه‌ریزی برای ساماندهی اوقات فراغت جوانان محدود به فصل تابستان نشود و در این خصوص نگاهی وسیع به حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و ... وجود داشته باشد.

وی افزود: توجه به علایق جوانان در برنامه‌ریزی‌های ستاد ساماندهی امور جوانان مهم است و باید شرایط برای استفاده برابر بانوان از امکانات ورزشی، فرهنگی و تفریحی نیز در سطح استان فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ارتقای امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح استان، اهمیت دارد و سالن‌ها و امکانات ورزشی به صورت متوازن در سطح استان توزیع شده و به مناطق حاشیه نشین و محروم توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: دشمن علیه جوانان در فضای مجازی برنامه‌ریزی گسترده دارد و با توجه به حضور اکثریت جوانان در فضای مجازی، برای تولید محتوا و افزایش سواد جوانان جهت حضور در این فضا، برنامه‌ریزی دستگاه‌های متولی ضروری است.

ابراهیمی بیان کرد: باید از سازمان‌های مردم نهاد جهت حضور در عرصه‌های مختلف حمایت شود و از ظرفیت مساجد و تشکل‌های مردمی می توان برای پیشبرد بسیاری از امور به خصوص اوقات فراغت جوانان استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha