بسیج حامی همیشگی مردم است
کد خبر: 4056911
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

بسیج حامی همیشگی مردم است

فرماندار ویژه کرج گفت: بسیجیان با حضور پررنگ خود در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا شرایط سخت کرونا همیشه حامی مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

غفور قاسم پور فرماندار کرج

به گزارش ایکنا از البرز، غفور قاسم‌پور، فرماندار ویژه کرج، 24 اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام حسین(ع) کرج اظهار کرد: توسعه و پیشرفت کشور در سایه امنیت محقق می‌شود و امنیت امروز کشور مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج ظرفیتی است که در تمام فراز و نشیب‌ها از حوادث طبیعی گرفته تا انتخابات در عرصه حضور دارد، افزود: حضور فعال بسیج در بین اقشار مختلف دانشجویی، اساتید و کارگران نشانه‌ای از محبوبیت بسیج در بین مردم است.

این مسئول بیان کرد: بسیجیان با حضور پررنگ خود در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا شرایط سخت کرونا همیشه حامی مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده و از همه توان خود برای رفع مشکلات استفاده کرده کرده‌اند.

فرماندار ویژه کرج در ادامه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین سپاه ناحیه مقاومت امام حسین(ع) کرج، اظهار کرد: امیدواریم فرمانده جدید نیز موضوعات حوزه اجتماعی را در برنامه کاری خود به‌صورت ویژه در نظر و در اجرای طرح‌های توانمندسازی محلات کم‌برخوردار تلاش دو چندان داشته باشد.

در این آیین از زحمات مجید زنجانی، فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت امام حسین(ع) کرج قدردانی و رشید کبودوند به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام حسین(ع) کرج معرفی شد.

انتهای پیام
captcha