مشارکت شهرداری قم در برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی سطح شهر
کد خبر: 4053422
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

مشارکت شهرداری قم در برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی سطح شهر

رئیس اداره فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: شهرداری در نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی که در نقاط مختلف شهر قم برگزار می‌شود، به طرق مختلف اعم از غرفه‌داری، مسائل سخت‌افزاری و یا حمایت مالی مشارکت دارد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» محمدرضا سعید تهرانی، رئیس اداره فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه قرآنی قم بیان کرد: نمایشگاه در ماه مبارک رمضان حس و حال خوبی را به همراه دارد و با توجه به قرار گرفتن مکان نمایشگاه در مسیر زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و نیز غرفه‌های تدبیر شده براساس اقتضائات ماه رمضان، برنامه‌های قرآنی و محتواهای معارفی، مردم ارتباط خوبی با غرفه‌های مختلف برقرار کردند و فضا نیز بسیار دلنشین است؛ هم‌چنین استیج نمایشگاه هم کمک کرد مردم از لحاظ سمعی و بصری لذت ببرند.

وی در رابطه با فعالیت‌های قرآنی شهرداری قم گفت: شهرداری در 20 نقطه از بوستان‌های شهر قم در ماه مبارک رمضان جلسات قرآنی را برگزار می‌کند و در نمایشگاه‌هایی از این قبیل هم که در نقاط مختلف شهر قم مثل پردیسان و بوستان علوی برگزار می‌شود، به طرق مختلف اعم از غرفه‌داری، مسائل سخت‌افزاری و یا حمایت مالی و برگزاری استیج مشارکت دارد.

رئیس اداره فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: آشنایی مردم با مسائل قرآنی و فرهنگی در قالب هنر و زیبایی‌های آن تأثیر بسزایی در جذب مخاطب به قرآن و پیاده‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه دارد.

یادآور می‌شود، گروه سرود میثاق به‌همت معاونت فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم در نمایشگاه قرآنی «در آستان بهشت» به اجرای برنامه پرداخت.

انتهای پیام
captcha