بسیج در بزنگاه‌های مورد نیاز ورود می‌کند
کد خبر: 4052747
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

بسیج در بزنگاه‌های مورد نیاز ورود می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه بسیج هر جایی که احساس نیاز باشد ورود پیدا می‌کند، گفت: بسیج در بسیاری زمینه‌ها موفق عمل کرده است.

حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 6 اردیبهشت در جمع رابطین نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج محلات تابعه این ناحیه از سپاه گفت: بسیج هر جایی که احساس نیاز باشد ورود پیدا می‌کند و در بسیاری زمینه‌ها موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه تشکیلات بسیج مردمی است و با حرکت خودجوش مردم برای کمک به جامعه است، گفت: مأموریت بسیج در سیل، زلزله، امنیت انتخابات، گروه‌های جهادی و خدمت به مردم است.

حاجی‌پور تصریح کرد: طی دو سال اخیر با ورود بسیج به کرونا در زمینه‌های مختلف به کمک مجموعه درمان آمد و در این زمینه کمک مومنانه و واکسن مردم شبانه‌روزی پای کار آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تأکید کرد: اگر همه دستگاه‌های کشور به اندازه بسیج پای کار بودند امروز سطح خدمت‌رسانی به مردم به گونه‌ای دیگر بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت استفاده از فرصت ماه رمضان تأکید کرد و گفت: ماه رمضان فرصت بندگی است و اوج بندگی و آمرزش گناهان در شب قدر با حضور جوانان نشان‌دهنده این است که معنویات در دل جوانان موج می‌زند.

انتهای پیام
captcha