تلاش برای راه‌اندازی شبکه جهانی مساجد با محوریت مسجد جمکران
کد خبر: 4050101
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

تلاش برای راه‌اندازی شبکه جهانی مساجد با محوریت مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه افتادن شبکه جهانی مساجد با محور مسجد مقدس جمکران باشیم.

حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در مراسم تجلیل از برترین‌های سومین رویداد ملی فهما استان قم که همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران به‌عنوان مسجدی که نقش ویژه‌ای در آخرالزمان ایفا می‌کند جهت همکاری با کانون‌های مساجد اعلام آمادگی می‌کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه نقش این مسجد مقدس در بین مساجد نقش ویژه‌ای است، افزود: این مسجد بستری با حضور ۵۲ ملیت و ۲۰ میلیون زائر در اختیار مدیران کانون و ائمه جماعت دیگر مساجد است و با یاری یکدیگر می‌توان اقدامات مؤثری را رقم زد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اعلام آمادگی برای همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزود: به‌زودی شاهد راه افتادن شبکه جهانی مساجد با محور مسجد مقدس جمکران باشیم و با صادر کردن فرهنگ‌ها و محصولات فرهنگی و هنری، شاهد رویداد بین‌المللی فهما باشیم.

حسین‌آبادی یادآور شد: مسجد مقدس جمکران با ظرفیت‌های فراوان و متعدد، آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را دارد.

انتهای پیام
captcha